2e dag onderweg - Reisverslag uit Stade, Duitsland van Paul Veenstra - WaarBenJij.nu 2e dag onderweg - Reisverslag uit Stade, Duitsland van Paul Veenstra - WaarBenJij.nu

2e dag onderweg

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Juni 2017 | Duitsland, Stade

Zo de 2e dag zit erop. Gisteren vanuit huis 100 km gefietst naar Zetel en vandaag 140km naar Stade. Het zijn 2 warme dagen geweest waardoor je de hele dag moet drinken, 6-7 bidons per dag en elke winkel of tankstation waar je een beetje bij in de buurt komt eten halen. Van joghurt tot perziken en avondeten. Het is bijna een obsessie aan het worden, eten, drinken, eten drinken. Soms is het een excuus om even de benen te strekken. Ik heb nog geen zadelpijn, dankzij de wonderzalf van Niek, waarvoor dank Niek. Ik krijg het gevoel dat ik 3x per dag met water word doorgespoeld, zoveel moet je drinken. Vandaag onderweg een staartje van een regenbui gehad, veel tegenwind maar toen de regen kwam was ik in de ....... Winkel. Ik heb lekker in een fietsenstalling naar de regen gekeken en gegeten. Vandaag met de boot over de wezel geweest. Een lang gesprek met een Zwitser die elk jaar 4-5 maand onderweg is. Hij heeft mij veel tijd gekost omdat hij maar niet ophield met praten, over hoe slecht het gaat en alleen maar auto's enz. Vanavond toch nog om zes uur aangekomen in Stade. Hier heb ik mijn eerste biertje gehad en die smaakte heerlijk. Tijdens dit genieten kwam de regen met bakken uit de hemel, weer genieten van de regen onder de parasol van de camping. Ik heb niet de behoefte om met dit weer de tent op te zetten en vroeg of er hutten op de camping waren. Deze waren vandaag net nieuw aangekomen en moesten nog op de plaats worden gezet. Na wat aandringen mocht ik toch in de hut slapen, met korting nog wel. Vanavond alles droog houden moet dan wel lukken. Voor morgen wordt weer mooi weer verwacht, iets minder warm, hopen dat het waar is. Morgen op weg naar Ahrensbok, een 110km.

  • 22 Juni 2017 - 21:39

    Cathrien:

    Fijn dat het goed gaat. Wat een coole hut. Die slaapt vast heerlijk. ben wel een heel klein beetje jaloers.
    Heerlijk zo te fietsen. Groetjes xxx

  • 23 Juni 2017 - 09:47

    Wout Haan:

    prachtig Paul, ik/wij wensen jou veel succes en geniet er van, Groeten van Wout en Fam.

  • 23 Juni 2017 - 14:09

    Jaap:

    Klinkt goed Paul, mooi geschreven, wondermiddel van Niek? verteeeeel ik fiets ook wel eens en dan met zadelpijn, succes morgen en een buiging van mij voor jou

  • 26 Juni 2017 - 13:15

    Niek:

    Na regen komt zonneschijn, leuk om te lezen Paul! Goeie reis verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 11 Juni 2017
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 13627

Voorgaande reizen:

21 Juni 2017 - 18 Augustus 2017

Fietsen naar de Noordkaap

Landen bezocht: