Van koge naa Helsingborg - Reisverslag uit Helsingborg, Zweden van Paul Veenstra - WaarBenJij.nu Van koge naa Helsingborg - Reisverslag uit Helsingborg, Zweden van Paul Veenstra - WaarBenJij.nu

Van koge naa Helsingborg

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 Juni 2017 | Zweden, Helsingborg

Dinsdag 27 juni
Vandaag vanuit Koge via Kopenhagen naar Helsingor Denemarken. Althans dat was de bedoeling. Op de fiets door Kopenhagen is wel een dingetje, alles is ingericht op auto's, met de fiets zoek je het maar uit. Mij was gevraagd om een selfie te maken met de zeemeermin erop. Leuk dacht ik, een doel hebben in een stad maakt het alleen maar leuker. Als je de stad in wil met de fiets dan kun je heel lang door het groene hart fietsen tot ver in de binnenstad maar een afslag naar de zee(meermin) heb ik onderweg niet gezien. Soms even gokken en af en toe even vragen. Via veel omzwervingen en een aantal buitenwijken ben ik er toch gekomen maar het ging toch echt niet van vanzelf, wat een grote stad is het dan. Aangekomen bij de zeemeermin was het net klein China of Japan, alleen maar bussen vol chinezen die met het zeemeerminnetje op de foto willen, dus dan maar een foto van afstand, het is tenslotte maar een beeld. Nog even wat rond gekeken in de haven, cruiseschepen en privé cruiseschepen zat. De oude vrachthavens wordt omgebouwd tot luxe woonhavens, erg mooi om te zien, en daar zie ik opeens nog een zeemeermin! Helemaal alleen zonder chinezen

  • 27 Juni 2017 - 22:20

    Bart:

    Hahahahahahahahaha!!!

  • 28 Juni 2017 - 07:41

    Bert:

    Goed gedaan Paul.
    Super Selfie.

  • 28 Juni 2017 - 08:15

    Nienke:

    Geweldige selfie!

  • 28 Juni 2017 - 12:43

    Jaap:

    Prachtig Paul, ziet er goed uit, petje af, succes met de volgende etappe

  • 29 Juni 2017 - 08:13

    Mim:

    Hey Paul,

    Ik heb deze link weer volledig gemist, maar je bent nu toegevoegd aan mijn favorieten hoor! Ik ga snel even al je verslagen (bij) lezen.
    Heeeeel veel succes!

    Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 11 Juni 2017
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 13639

Voorgaande reizen:

21 Juni 2017 - 18 Augustus 2017

Fietsen naar de Noordkaap

Landen bezocht: