vertrek vanuit huis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Paul Veenstra - WaarBenJij.nu vertrek vanuit huis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Paul Veenstra - WaarBenJij.nu

vertrek vanuit huis

Door: paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

21 Juni 2017 | Nederland, Groningen

Vandaag is de dag, ik vertrek! Ik wil een ieder die een berichtje heeft gestuurd of mij persoonlijk nog veel plezier heeft gewenst, mijn collega's met wie ik samen nog een afscheidsfeestje heb gehad, heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes en woordjes. Het moet voldoende zijn om de komende weken door te komen en energie uit te putten om het vol te houden.
Ik probeer regelmatig een berichtje te sturen zodat jullie op de hoogte zijn over hoe de reis verloopt.
Nogmaals dank aan jullie allemaal.

Paul, die 50 jarige (ja ik heb het geaccepteerd).
Ps: let iedereen een beetje op mijn 3 dames!

  • 21 Juni 2017 - 09:25

    Bart:

    Geniet er van, Paul

  • 21 Juni 2017 - 09:27

    Antoinette:

    Paul, veel plezier en voorzichtig zijn hoor...!
    xxx Antoinette

  • 21 Juni 2017 - 09:28

    Ron:

    Suc6 Paul, je hebt de eerste dag met mooi weer al te pakken!

  • 21 Juni 2017 - 16:36

    Andrew:

    Heel veel succes, Paul

  • 22 Juni 2017 - 09:24

    Harry Schokkenbroek:

    Hoi Paul wat stoer om per fiets naar de Noordkaap te gaan. Ik wens je heel veel sucses.
    Wij zijn momenteel in Zweden, gaan naar Oslo en Zuid Noorwegen.
    Zijn al een keer op de Noordkaap geweest.
    Nogmaals sucses en geniet er van.

  • 22 Juni 2017 - 13:01

    Egbert:

    Goeie reis en heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 11 Juni 2017
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 13632

Voorgaande reizen:

21 Juni 2017 - 18 Augustus 2017

Fietsen naar de Noordkaap

Landen bezocht: